Dus, jij wilt weg? - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Jurrien Perdok - WaarBenJij.nu Dus, jij wilt weg? - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Jurrien Perdok - WaarBenJij.nu

Dus, jij wilt weg?

Door: Jurrien Perdok

Blijf op de hoogte en volg Jurrien

09 April 2015 | Zweden, Stockholm

Mijn reis is op een nogal eigenaardig manier begonnen. Ik was een beetje aan het scrollen op Facebook toen ik zag dat een vriend van mij een pagina had geliked, ‘dus jij wilt weg?’

Uit nieuwsgierigheid heb ik er op geklikt, maar ik had nooit verwacht dat dit er voor zou zorgen dat ik uiteindelijk naar Zweden mocht. Via de pagina kwam ik op de website terecht, waar ik mijn email achter kon laten. even later kreeg ik een mailtje met een blanco ticket. Ik wist nog niet zo goed wat ik er mee aan moest, maar het bleef toch interessant dus heb ik de pagina constant in de gaten gehouden. toen zag ik opeens mijn naam op een wereldkaart verschijnen. Ik vond het allemaal een beetje raar dus heb ik de kaart gedownload. Later zag ik per toevalligheid een vreemd plekje op de afbeelding; toen ik inzoomde vond ik een geheime boodschap. Ik stuurde een sms naar het nummer dat erin stond. Blijkbaar was het een soort puzzeltocht.

Een paar dagen later kreeg ik opeens het bericht dat ik naar Zweden mocht!

Tags: Dus, Jij, WIlt, Weg, Reizen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 April 2015

Aankomst in Stockholm

09 April 2015

Dus, jij wilt weg?

08 April 2015

Zweden - Oslo
Jurrien

Hallo, ik ben Jurrien Perdok. Ik hou enorm veel van windsurfen, voor deze hobby reis ik de hele wereld af! Op deze blog hou ik mijn avonturen bij en deel ik deze met jullie!

Actief sinds 08 April 2015
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 1965

Voorgaande reizen:

08 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

03 April 2015 - 05 April 2015

Dus, jij wilt weg!?

Landen bezocht: